Węże do motoryzacji

Wąż do LPG/CNG Klasa 2

• przeznaczony do samochodowych instalacji gazowych LPG/CNG (propan/metan)

• temp. pracy: od -25°C do +125°C

• warstwa wew.: gumowa, NBR, czarna, gładka, odporna na LPG/CNG i starzenie cieplne, o niskiej przepuszczalności gazu

• wzmocnienie: tekstylne

Wąż do układu chłodzenia

• wysokiej jakości wąż przeznaczony do przepływu płynu chłodzącego w pojazdach samochodowych, odporny na skręcenia i załamania

• temp. pracy: Typ A od -35°C do +125°C, Typ B od -35°C do +145°C

• warstwa wew.: gumowa, Typ A - EPDM/SBR, Typ B - EPDM, czarna, gładka

• wzmocnienie: tekstylne

Wąż do paliw, benzyny i olejów

• elastyczny wąż stosowany w instalacjach samochodowych do przepływu paliw ropopochodnych o zawartości węglowodorów aromatycznych do 50%, w tym również bioetanolu (związki tlenowe do max 15%) oraz biodiesla (80% oleju napędowego i 20% biokomponentów - estrów)

• temp. pracy: od -30°C do +100°C, okresowo +125°C

Wąż do paliw w oplocie bawełnianym

• lekki, bardzo elastyczny wąż przeznaczony do przepływu paliw, produktów ropopochodnych oraz smarów

• temp. pracy: od -30°C do +85°C

• warstwa wew.: odporna na paliwa i oleje, gumowa, NBR, czarna, gładka

• warstwa zew.: oplot syntetyczny / bawełniany o wysokiej wytrzymałości

Wąż bez wzmocnienia do paliw, benzyny i olejów

• lekki, bardzo elastyczny wąż przeznaczony do przepływu benzyny, olejów i innych materiałów pędnych stosowany w instalacjach samochodowych do przepływu paliw ropopochodnych o zawartości węglowodorów aromatycznych do 50%, w tym również bioetanolu (paliwa zawierającego związki tlenowe do max 15%) oraz biodiesla (80% oleju napędowego i 20% biokomponent&o

Wąż do powietrznych układów hamulcowych

• przeznaczone do przepływu sprężonego powietrza pod ciśnieniem w powietrznych układach hamulcowych pojazdów samochodowych

• wersja olejoodporna węży przeznaczona jest do przepływu powietrza pod ciśnieniem, w którym znajdują się duże ilości olejów mineralnych i materiałów smarnych

• ciśnienie robocze 1,0 MPa

Wąż do powietrza (dmuchawy)

• przeznaczony do przepływu ciepłego powietrza do silnika oraz ciepłego powietrza do ogrzewania pojazdów

• temp. pracy: od -30°C do +80°C

W zależności od budowy rozróżnia się trzy odmiany:

Odmiana I - węże z kołnierzami

Wąż do układu ogrzewczego pojazdów (dmuchawy)

• przeznaczony do doprowadzenia ciepłego powietrza z nagrzewnicy do kabiny pojazdu

• temp. pracy: od -40°C do +90°C